Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~uaikadesign | użytkownik

imię i nazwiskoAsia Guzik adresKraków zarejestrowany12.04.2007 @20:04:05 ostatnio na stronie19.07.2010 @00:35:45



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwmyspace.com/uaikadesign
digarty42 komentarze34 posty na forum2

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~BarwnaManifo    03.10.2012 @05:45:31
fenomenalne, bardzo oryginalne prace!
~TRAka    30.03.2011 @10:28:37
bardzo fajne pomysly!
~wings89    04.04.2010 @00:05:17
jest i sąsiadka. ^^
~dociac    06.04.2009 @20:41:37
bardzo mi się to wszystko podoba!
a pień po prostu wymiata!!!
powodzenia w dalszej pracy
~madzixonik    02.04.2009 @13:58:35
czesc chcialabym sie dowiedziec czy mozna gdzies kupic Twoje torby? bo bardzo mi sie podobaja pozdrawiam
ps prosze o odpowiedz na moim profilu, jesli bys mogla)
_______
Aloha mai no, aloha aku, o ka huhu ka mea e ola `ole ai

najlepszym podziękowaniem będzie ocenienie moich prac z góry dziękuję
~mio27    05.02.2009 @14:27:43
ładne masz te torby
_______
mio <Vertrauen ist gut...Kontrolle ist besser>
~Olkowa    05.01.2009 @00:34:32
hej, czy sprzedajesz swoje torby wysyłkowo? w jakich są one cenach?
_______
Nie dziękuj za mój komentarz. Po prostu odwdzięcz się tym samym i oceń moją pracę.
~EveJank    22.09.2008 @11:19:27
Swietne rzeczy, bardzo mi się podobają poobserwuje sobie
_______
""Lepiej nic nie mówić i wydawać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości. "
M.Twain
^Ksenja    17.09.2008 @19:11:31
Osobliwa galeria, wezmę po loopę.
~BieszczadzkiDzik    28.08.2008 @23:11:08
Gdzie i czy można kupić Twoje torby? : )
_______
Powyzszy komentarz został napisany przez Bieszczadzkiego Dzika, ja natomiast nie zgadzam sie z nim w 100% ; )
~ancia1992    20.08.2008 @10:49:46
masz przecudną galerię! wzsystkie twoje rękodzieła sa wspaniałe! masz talent i w pełni go wykorzystujesz! gratuluje i jeśli mogę, dodam cie do obserwowanych?
~infra8502    14.08.2008 @01:15:09
Witam, mam pytanie..,które nie jest oryginalne..ale co tam ,czy sprzedajesz rzeczy,które tu pokazujesz?,bo ja chcę kupić od Ciebie torbę...jakby co proszę o kontakt,pozdrawiam
~infra8502    06.08.2008 @23:00:00
świetne rzeczy
~stonka    15.06.2008 @21:00:02
po ile sprzedajesz? i czy masz sklep??
_______
hello world i'm your wild girl
~stonka    15.06.2008 @20:45:25
masz talent dziołcha
_______
hello world i'm your wild girl
~Agusia1114    14.06.2008 @14:47:51
Czy i gdzie można kupić twoje wyroby?
_______

http://pajacyk.pl <--pajacyk.pl - pomóż głodnym dzieciom... to cię nic nie kosztuje!
I ja teraz też już wiem, że digart ssie!
~Oiran    14.06.2008 @11:42:30
Nie pouczam Cię, a sugeruję. To poważna rożnica - sama często korzystam z rad jakie zostawiają mi na profilu odowiedzający i bardzo sobie te rady cenię. Skoro Ty masz do tego typu rzeczy inne podejście (tzn. mam prawo chwalić, ale nie wolno mi konstryktywniie skrytykować) to nie widze sensu dalszego dialogu.
Pozdrawiam i życze powodzenia...
_______
wisteriagardens.eu
~ught    25.12.2007 @16:31:30
kurde.. to co robisz jest naprawdę super.. ;]
Skąd Ty bierzesz takie zarąbiste materiały? nigdzie takich nie widziałam..
Naprawdę Ci gratuluje i zazdroszczę..;P

~FeDzia    16.10.2007 @22:05:53
śweitne prace az samemu chce sie chwycic za nitke i igle.... szkoda,ze nie mam takiej cierpliwosci:/ no i maszyny do szycia czy moglabym w jakis sposob zakupic u ciebie twoje torebki? pzdr.....
_______
FeDzia
~maciekz    18.09.2007 @13:53:53
hmmm....moze nawet dosyc prawdopodobne :P
_______
Mliczenie jest złotem, przemilczenie - trucizną
~martinimartini    09.09.2007 @10:47:04
zrodzilo sie we mnie nowe zainteresowanie...dzieki Tobie
~martinimartini    08.09.2007 @18:48:14
a...i dzieki za strony
~martinimartini    08.09.2007 @18:48:01
jak sie robi takie torby?trzeba miec jakies szczegolne wyksztalcenie?
~martinimartini    07.09.2007 @22:57:12
gdzie mozna zakupic takie torby?
~martinimartini    07.09.2007 @22:56:36
sie znasz...
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt